Jak nakupovat
ak fungují objednávky a co znamená ,,předobjednávka" ovoce?
Děkujeme za Váš zájem o ovoce z naší produkce. Moc si toho vážíme a rádi bychom Vám přiblížili jak fungují objednávky na tomto e-shopu.
Jsme začínající firma, zemědělci a dobrodruzi v jednom, kteří zatím fungují jen díky nadšeným studentům a přátelům, kteří nám pomáhají na trzích a s odesíláním balíčků. Nemáme velké skladovací prostory ani armádu skladníků, proto jsme zvolili cestu odesílání ve vyhrazené dny.
Čerstvé ovoce přilétá z Kanárských ostrovů ve čtvrtek v noci a v pátek začínají příprava balíčků. Ono se snadno řekne nachystat balík, ale udělat to tak, aby ovoce zvládlo cestu až k Vám domů není úplně snadný úkol a zabere nám celý víkend. Proto odesíláme ovoce a ostatní produkty hlavně v pondělí. V tuto chvíli sklad stěhujeme a budeme mít posilu, která by nám pomohla s posíláním i v další dny!
Vzhledem k nevyzpytatelnosti produkce se občas stává, že ovoce přijde menší někdy zase skutečně velké. Proto je velmi komplikované předem odhadnout množství na kusy a může se stát, že zrovna na Váš balíček jeden kus nezbyde. Nezlobte se proto na nás prosím, když nezvládneme přichystat nedělní objednávku k pondělnímu odeslání. Pokud se tomu stane, snažím se vždy zákazníka kontaktovat, aby věděl co se stalo a že se na něj určitě nezapomnělo!
Veškeré ovoce, které pěstujeme či dovážíme z ostrova La Palma (například ananas není z naší produkce, ale od blízkého farmáře) je sezónní záležitostí. U mnoha plodin tedy není možné objednání pravidelně, či jsou na předobjednání. Tento pojem znamená, že Vás kontaktujeme jakmile ovoce dozraje a pošleme podle toho kdy bude z Vaší strany možné převzetí. Vážíme si Vás i vlastní práce, proto pokud nedostaneme odpověď na možné doručení, tak balíček nemůžeme poslat. Obzvláště u balíčků na dobírku, které se občas vrací i po několika týdnech. Rádi bychom, aby se ovocem neplýtvalo a našlo vždy cestu ke svému majiteli nebo využití do dalšího zpracování.
Zpětná vazba je pro nás velice přínosná a důležitá. Kdyby se stalo, že balíček nepřišel v dobrém stavu (vlivem špatného zabalení, vysokých teplot, nízkých teplot, pádu krabice,..) neváhejte nás kontaktovat! Vymyslíme jak situaci kompenzovat k Vaší i naší spokojenosti. Z druhé strany, pokud jste byli spokojení a rádi byste nás doporučili, budeme Vám velmi vděční za recenzi!
Jestli máte nějaké pochybnosti, či nejasnosti o tom jak vše funguje, neváhejte nám napsat a zeptat se. Snažíme se odpovědět na všechny dotazy!
Děkuji za Vaši návštěvu tohoto internetového obchodu!